Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Lymfooma?

Hei! Oletko päässyt minnekään jatkotutkimuksiin? Minkä ikäinen olet?

Jospa laitan omat oireeni tähän samaan ketjuun, jos minullekin joku vastaisi. En viitsi uutta "pattikeskustelua" aloittaa.
Eli mulla on ollut tuo kyhmy kaulalla noin puoli vuotta. En oikein osaa sanoa onko se kiinteä, koska iho "muljahtelee" siinä päällä. Tuo on aika iso, 3-4cm. Oireita on myös kutina ja ihottuma, yöhikoilu, lämpöily (n. 37,5 astetta aina), vatsakivut + paineen tunne, kamala palelu koko ajan joka haittaa jo elämää kun koko ajan pitää olla tärisemässä ja on kylmä. Selkäkipu on myös sellainen joka vaivaa. Ja parin olutpullon jälkeen kivut ovat aika "mahtavat". Laihtunut olen myös, mutta se saattaa johtua siitä että kun olen aloittanut työt niin ei ole aikaa enää syödä :D

Kävin lääkärillä vajaa pari kuukautta sitten vatsavaivojen vuoksi, ja verikokeissa leukosyytit olivat koholla. En tuolloin viitsinyt sanoa kyhmystä mitään, koska siinä oli niin paljon muutakin oiretta ja päivystyskäynti niin ei ollut aikaakaan. Minulle luvattiin järjestää aika tutkimuksiin, eipä ole vielä lähetettä tullut. Pitäisikö minun mainita kyhmystä ja muista oireista sitten kun se läheteaika tulee? Minulle siis tulee lähete peräsuolen ja vatsalaukun tähystykseen. Toisaalta oireet voisivat sopia myös esim. kilpirauhasen vajaatoimintaan, mutta tuo kyhmy epäilyttää.

Pelkoa lisää se, että ystäväni kuoli imusolmukesyöpään puoli vuotta sitten, 19-vuotiaana :<
rainbow | 13.12.2007 klo 23:23:15