Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Kilpirauhasen syöpä?

Moikka!

Sattumalta eksyin tänne saitille katsomaan tilannetta ja huomasinki että tähän remmiin oltiin vastattu :)

joo kyllä se mun saikku sitä paria kuukautta oli ja muistan myös ite noi puutumiset. Pahimmat puutumisoireet oli jaloissa, hetken ku erehdyit vaikka istuun jalat ns. ristissä nii ei kauaa menny ku rupes tuntuu että puutuu.

Ite söin sen pari kuukautta niitä kalsium-tabletteja kunnes thyroxin päästiin aloittaan. Ja näin jälkikäteen kun miettii nii olin kyllä niin pirun väsyny ton ajan ja viä sen jälkeenkin, että meinasin jo luopuu sairasloma-ajalla mun rakkaista harrastuksista... onneks en sitten kuitenkaan luopunu.

Nyt tossa muutama viikko takaperin kävin kaulan ultraäänessä ja suutuin lääkärille sikäli, kun kysyin lääkäriltä tutkimuksen jälkeen, että "oliko siellä kaikki ok?"- kuulet vastaukset sitten hoitavalta lääkäriltä. Siinä kohtii tottakai pelästyin että nyt siä sit on näkyny jotai ja tää henkilö ei vaan voi sanoo sitä, koska on "ulkopuolinen" joka vaan teki kuvaustoimenpiteen. Sitten se kysyi että "no onko sulla viä esim. keuhkokuva tulossa?" - ei mulla ole mitään muita kuvia tai kuvauksia kuin tämä, koska se syöpä on ollu kaikkinensa paikallinen. "no sit voin sanoo, että ei tossa ultrassa näkyny mitää" Helpotti, mutta kyllä silti oli ketutus päällä...että tuskin olis ite toimenpiteen tekijäkään ihan levollisesti öitään nukkunu tietäen, että lääkärin soitto tulis vasta tyylii seuraavalla viikolla...ja tuomioo odotellen.

Tsemppiä Marica radiojodihoitoon, otat tarpeeks omaa roipetta mukaan nii se pari päivää menee sitten joutuisasti suljettujen ovien takana. Itellä oli läppäri mukana ja muutama leffa joiden parissa vietin viikonlopun sillon aikoinaan. Toivottavasti myöskään ei tarvis mitään lisähoitoja vaan se olis ns. kerrasta hoidettu homma!
täysillä eteenpäin | 16.12.2010 klo 20:57:17