Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Kilpirauhasen syöpä?

Moikka moi, pitkästä aikaa!

Oli pakko tulla visiteraan tälle sivulle, kun sain perjantaina lekurilta ikävänlaisen soiton. Olin siis vaihtanut perjantaisen vastaanottoajan töitteni takia soittoajaksi.

Olin soittoa ennen about pari viikkoa sitten käynyt kaulan ultraäänessä ja tähän mennessä siellä ei ole näkynyt mitään ihmeitä. Tällä kertaa olikin löytynyt vasemmalta puolelta pieni määrä kilpirauhaskudosta, ja alkuinaan se mun patti mikä ilmaantui oli myös vasemmalla puolella.

Ennen tota soittoaikaa mun piti käydä labroissa, mutta se jäi ku pamahdin kunnon räkätautiin ja sängynpohjalle... kävin labroissa vasta tänään. Täytyy sanoo että pelottaa, ahdistaa... ja tuntuu että vähintään muodostan itelleni jo jotain ikäviä kuvitelmia ja etäpesäkkeitä sinne tänne yms.

Sairaanhoitaja puhelimessa sano, että voi olla et se kilpirauhaskudos on jo aiemmin ollut tua, mutta sitä ei oo vaan viime kertoina ultrassa huomattu ja nyt sit seurataan sitä jotaki tyreoglobuliini-arvoa tms et sen heilahtamine ylöspäi viittaa siihe et jotain on kaulalla meneillää. Mietinpä vaan, että kerta tähän asti labra-arvot on ollut ok, niin ei mun järjellä sitä kudosta oo sillon tua voinu olla, ts. eikös ne tyreoglobuliiniarvot pitäis sillonki olla jo päin prinkkalaa?
täysillä eteenpäin | 29.8.2011 klo 23:19:59