Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitoputki alkusuoralla

Kiitos hoit-su,krsa,Minnalla ja kevättuuli65 tsemppiviesteistä,nyt jos koskaan niille on käyttöä!Paljon olen aiemmin kuullut/lukenut vertaistuen tärkeydestä mutta eipähän sitä todella ole tajunnut,ennenkuin nyt kun itse on sitä vailla,vaikka niinhän se tässä elämässä usein menee,sitä luulee tietävänsä ennenkuin tietää tietävänsä...
Mielelläni vaihtaisin ajatuksia kanssasi kesätuuli65,vaikka ihan naamatusten,olen sen verran uusi tällä foorumilla etten tiedä miten lähettää yksityisviestiä tai voiko sitä ylipäätään lähettää? Minulle voit lähettää halutessasi s.postia osoitteeseen [email protected]

Torstaina oli tosiaan ensimmäinen syto,eilen aamulla otin viimeiset kortisonit ja olo on edelleen ihan normaali,poskien kuumotusta kummempaa oireilua ei ole ollut,hieman kahtiajakoinen olo kun ihmettelee toisaalta että tässäkö tän kerran oireet nyt oli ja toisaalta odottaa jännityksellä mitä tuleman pitää,ei tämä vielä voi olla tässä,muutaman päivän päästä lienen piirun verran viisaampi tämänkin asian suhteen...
kootee | 18.5.2014 klo 22:25:05