Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitoputki alkusuoralla

Moikka! Kaikkea hyvää Sinulle ja toipumista kaikesta kokemastasi...Itse olen vielä enemmän alkutekijöissä koko syöpähoidon kanssa enkä vielä ymmärrä tätä kaikkea koodikieltä jota tähän sairauteen liittyy. Kaksi viikkoa pitää nyt odotella rinnan kokopoistoon ja sen verran tiedän, että minulla on Dcis gradus 1-2 5 cm alueella ja koska on noin laajalla alueella niin siksi kokopoisto. Jos nyt sitten ei muita yllätyksiä tule niin rakentavat uuden rinnan tilalle samantien. Tämän saan kuitenkin itse todeta vasta kun laikkauksesta herään, että mitä lopultakin on tehty. Tuo mielikuvitus jota kuvaat on minullekin tuttua ja kerran olen jo panikoinut jalassa olleesta "melanoomasta" joka kuitenkin osoittautui ihon alle känsästä tihkuneeksi vereksi joka sitten muutama päivä paniikkini jälkeen kuoriutui komeasti yhtenä kappaleena jalkaani koristamasta joten se siitä... Nyt olen alkanut ennen leikkausta tuntea viiltoja ja pistoja joka puolella kehoani ja alkanut lievästi pelätä, että nyt tämä leviää jokapaikkaan ennen kuin ehdin leikkauspöydälle. Tänään sitten tein tuolla pikku pihassani puutarhatöitä ja se kyllä auttoi vähän että sain ajatuksiani kehoni tuntemuksista pois. Täytyy nyt vain koettaa pitää pää kylmänä ja mikäs tässä nyt on hätänä kun ainakin tällä nykyisellä ennusteella olen vielä hyvinkin hoidettavissa ja saattaisi olla että selviytyisi pelkällä leikkuulla tästä kaikesta. Mutta tuo kuvaamasi mielikuvitus on nyt minunkin riesanani...tiedä sitten että mitä se vielä keksii!?
valpuri | 23.5.2014 klo 21:34:58