Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitoputki alkusuoralla

Hei Kootee,

Tekstisi oli aivan kuin olisin omaa sairaskertomustani lukenut. Myös minun kasvaimeni oli magneetissa 1,5 cm, mutta kun todellista leikattua kasvainta mitattiin, olikin 30 mm. Minulla Ki -67 oli 6% , Er +++, PR +++ ja her negat.
Leikkaus tehtiin myös osapoistolla ja kainalon vartijaimusolmukkeessa oli metastaasi, loput 12 kpl imusolmukkeita olivat tautivapaat.

Nyt olen saanut hoitona 3* Taxo sekä 3* Cef, maanantaina on aika onkologille sekä tehdään suunnittelukuvaus sädehoitoa varten. Sädehoitojen kestosta en vielä tiedä ja hormonipositiivisuuden vuoksi tulee vielä hormonihoito.

Kyllä tämä kevät on ollut kova mankeli monin tavoin. Ei kuitenkaan ylitsepääsemätön, se kannattaa ottaa yhtenä etappina kohti seuraavaa.
Itse löysin voimanantajiksi oman perheeni lisäksi säännölliset ulkoilut koiran kanssa. Samoin olen yrittänyt syödä terveellisesti ja monipuolisesti, kunnon kotiruokaa. Niillä konsteilla voi yrittää sytojen aiheuttaman pahimman olon selättää. Toki kuitenkin niin,että kun vointi on kehno ja väsymys painaa - silloin levätään ja ollaan vaikka koko päivä sohvalla.

Hienoa,että nyt olet päässyt hoitopolkusi aloittamaan. Se etenee kyllä ; vaihe kerrallaan,kolmen viikon sykleissä.
Yllättävän nopeasti hoidot menevät kuitenkin.


Oikein paljon tsemppiä sinulle ja kertoilee,miten homma etenee,
Terveisin Krsa
krsa | 16.5.2014 klo 20:54:55