Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitoputki alkusuoralla

Hei,
Memmu66 ja kielotar,tässä vaiheessa kun suurin osa hoidoista on vielä edessäpäin on ainakin itselleni ollut erityisen rohkaisevaa lukea näitä teidän "selvinneiden" kommentteja,se kun on niin kummallinen vekotin tuo ihmisen mieli,vaikka miten uskoo/toivoo/luottaa selviävänsä niin välillä tulee olo että selviääkö tästä muka joku ihan oikeasti.Toki tiedän että tilastojen valossa valta-osa paranee pysyvästi mutta niin se vaan taitaa olla ettei synkimpinä hetkinä mieleen hiipivä kuolemanpelko tilastoja tunne...

Tuon viime torstaina olleen ensimmäisen sytostaattitipan takia ei ole synkkiä hetkiä kuitenkaan tarvinnut kokea,ilmeisesti kortisonista johtunutta pientä poskien kuumotusta ja parina ensimmäisenä päivänä suussa ollutta hieman metallista makua kummempaa oireilua minulla ei ole ollut.Jos nyt matalasoluvaiheen aikana en mitään "tautia" onnistu itselleni imuroimaan niin ei kyllä yhtään helpommalla tavalla olisi voinut sytohoidot käynnistyä."Palstoja" lukeneena olin varautunut koviin sivuoireisiin,hieman niitä pelkäsinkin,ellen paremmin tietäisi ja luottasi suomalaiseen hoitojärjestelmään niin saattasinpa epäillä saaneeni plaseboa,niin vähällä vaikuttaisin tällä kertaa päässeen.Toinen kerta voi olla ihan toisenlainen mutta sitä en nyt mieti vaan iloitsen tästä hyvästä olosta.Taivas tippuu niskaan vain jos on tippuakseen,ei sen takia että sanon oloni olevan hyvä.


kevättuuli65,minulla on tulossa myös tuo viiden vuoden tamofen ja olenkin miettinyt mistä johtuvat eripituiset kuurit kun kuulostaisi olevan viiden,seitsemän ja jopa kymmenen vuoden kuureja käytössä,toki ikä on varmaan yksi tekijä mutta tuskin yksin sillä vuosien heitot selittyvät.Täytyy lääkäriltä kysyä kun seuraavan kerran tapaan.

Tuosta kasvaimen koon erosta ultran ja todellisuuden välillä vielä sen verran että näyttääkin näköjään olevan ennemminkin sääntö kuin poikkeus,niin isoja heittoja noissa tuntuu olevan...
kootee | 23.5.2014 klo 09:52:29