Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

2013 syöpäsiskot

Mitä teille kuuluu?
Muista joitain nimimerkkejä Palsternakka, Painava, Lilliant, Liila-roosa, Vianna, della...oli muitakin aktiivisia kirjoittajia.
Mä päivitän oman tilanteeni:
Sytot auttoivat yli odotusten, karannut rintäsyöpäni saattiin kiinni ja leikkaus päästtin tekemään 2/2014 lopussa. Nyt mulla ei ole mitattavaa syöpää. Karhuttaren sanoja lainaten, terve kunnes toisin todetaan.
Mulla on edelleen dreenikeuhkoissa joka poistetaan, 8kk jälkeen, nyt ensi tiistaina. Toivottavasti ei enään kerää nestettä. Nyt on ollut kuiva.
Sairaalassa olen joutunut olemaan erilaiste tulehdusten takia ja nyt viimeksi eilen pääsin pois, oli mulla antibioottiripuli.
Sytot siis vievät vastustus kyvyn ihan nolliin, mutta täältä tullaan elämä....
Lääkityksenä on herceptin, perjeta 3 viikon välein tippana ja xgeva kerran kuussa piikkinä ja tietty tamofeen.
Töissä ole käynyt, mutta mähän teen paljon etänä kotoo. En pystyi käymään toimistolla päivittäin.
Mieliala heilahtelee, välillä syleilee maailmaa, välillä hautaa pään tyynyyn, eikä haluu nousta.
Elämä on kuitenkin tasaantunut. Perhe on jotenkin rauhallisempi, on opittu ottamaan päivä kerrallaan. Oltiin Tunisiassa keväällä viikko, ihana reissu. Mulla oli pyörätuoli mukana. Nyt olen sen jo pois luovuttanut, mutta sytot vei jalat hetkeks. Nyt oltiin miehen kanssa Imatralla valtion hotellissa kolme yötä.....oon siis kuitenkin ollut lomalla taudista.
Olisi kiva kuulla, mitä teille kuuluu ja kui teidän syöpä vuotenne on kulunut ja miten matka edistyy....
Liila-Rosalle voimia ja hyviä uutisia!
Minna
Eili mulla menee vielä tämäkin kesä huilatessa, mutta pelko on helpottanut. Nyt olen elämän pätkätyöläinen, aina ct-kuvasta saa yhdeksän viikon jatkoajan
Minnalla | 17.7.2014 klo 07:50:13