Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 2013 syöpäsiskot

Kukkuu!

Mukava kuulla teistä, siskoset!
Minuthan leikeltiin kahteen otteeseen HER-posit. syövästä. Viimeinen sädehoito oli syyskuussa -13. Siitäpä sitten voimat ovat aika mukavasti palautuneet. Olin ihanalla sopeutumisvalmennuskurssilla 12/2013 Punkaharjulla 10 muun rintasyöpäsiskon kanssa ja meillä oli juuri pari viikkoa sitten uusi tapaaminen risteilyn merkeissä. Upeita naisia - niin hauskaa ja luontevaa on heidän kanssaan, vaikka yhteisenä nimittäjänä on vain tuo syöpä!
Sädetysalue rintakehällä on minua kiusannut ja siinä on edelleen turvotustakin, mutta sen kanssa voi elää ja paremmaksi sekin on tullut. Olkavarressa on aivan lievää turvotuksen tunnetta (ei näkyvää) ja varmuudeksi kävin x muutama lymfassa ja hankin tukihihan myös... En sitä käytä jatkuvasti kuitenkaan.
Jouduin menemään ennen hoitojen loppumista koulutusta vastaamattomaan työhön ja vuoden alusta otin vanhan dementoituvan äitini kanssani asumaan, joten pinna on koetuksella. Olen myös ollut huomaavinani lieviä masennusoireita nyt kesällä, vaikka kaikki on sinänsä ihan ok.. posttraumaattista reagointia kai sitten.
Oudoltahan elämä välillä tuntuu ja kaikki koettu joskus joteensakin epätodelliseltakin. Mutta näin edetään ja katsotaan, mitä tuleman pitää.
Voikaapa hyvin kaikki!!
palsternakka | 13.8.2014 klo 00:04:58