Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 2013 syöpäsiskot

Heippa tytöt!
Kiva kuulla kaikista. Paljon on meillä yhteistä, iloja ja suruja. Mä saan taas perheeni koolle. Piti lähteä keskiaikamarkkinoille, mutta mä passaan. Meen sit sunnuntaina katsoon agilitykisoja. Tytär kisaa koiransa kanssa. Elämä on valintoja olit sitten sairas tai terve. Näin niitä valintoja joutuu tekemään vaan eri syystä. Mä en esim. Uskalla rasittaa kroppaani ja kun 3.9 on fyssari niin mulla on nippu kysymyksiä, että miks....jalat rasittuu ja särkee...miks niska jumittaa...miks musta on tullut tällainen:-)
Taitanee antaa jumppaohjeita ja sanoo, et en oo enää nuori ja nätti.....siihen asti huilailen....hengitysohjeita ootan, kun se dreeni on poissa, niin pystyn opettelemaan pulloon puhkumista.
Palsternekka, sulle erityis tsempit ja jaksut, mulla on alzheimeria sairastava isä. Siinä pinnaa kykytään.
Mutta kaikista oli kiva kuulla ja kirjoitellaan nyt aina joskus kuulumisia!,,,,,,
Jaksuja kaikille
Minna
Minnalla | 15.8.2014 klo 07:51:19