Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi tapaus

Kiitos mieltä lämmittävistä ajatuksistanne siskot :) Mä olen myös ommellut erivärisiä pipoja itselle, kun päätä palelee koko ajan, nukun yötkin pipo päässä :). Mulla oli tosi paksut melkein olkapäille ulottuvat hiukset aikaisemmin. Nyt vaan niin ootan että saisin ne joskus takaisin!
Ehkä tähän olotilaan vaikuttaa osaltaan vielä tuo kainalon ja leikatun rinnan eräänlainen kireys ja "tönkköys". Muistuttaa taudista joka hetki, nukun yöt "halityynyn" kanssa, että saan pidettyä käden kohoasennossa...auttaa jonkin verran :). Jumppaan kyllä joka päivä ja käytän kättä normi arkihommissa, vaan silti tuntuu ettei se tunnu normaalilta. Pahinta on tuo rinnan alueen puristelu ja kiristely. En tiedä teenkö sitte noita jumppaohjeita oikein? Pyysin jo eka doksetalin aikana jumpparia käymään ja kävihän se, mutta kun näytti vain omasta kädestään miten puristella käden kireitä kohtia ja venytellä rintalihasta eri suuntiin. Ei edes katsonut mun kättä saatikka rintaa. En saanut mitään tolkkua asiasta :( Pyysinkin nyt jumpparin uudestaan ens tiputukseen ja aion kyllä olla vaativa "asiakas" tällä kertaa, että selittää ja näyttää kunnolla mitä tehdä asian hyväksi.
Täytynee ehkä myös harkita tuota tukihenkilöä jos olo ei tästä kohta parane.
Kiitos teille vielä tsemppauksesta, ihana kun saa lohdutusta tätä kautta ja voi purkaa omia, välillä harmaitakin ja synkkiä ajatuksia.
Wanda
wanda | 19.1.2014 klo 20:11:12