Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi tapaus

Moi stvvk!

Olet hieman edellä minua, minulla eka sädehoito viikon päästä tiistaina.
Vähän pelottaa ja jännittää miten iho kestää!!! Minulla on tuo arpi edelleen kovin kiristävä ja lääkäri jo varoitteli, että säteet voivat pahentaa tilannetta. No kuitenkin aioin kestää urhoollisesti vaikka hammasta purren, jospa se olis tämä tauti sitten voitettu!!!

Hiuksetkin ovat jo hieman kasvaneet, vaikka vielä kovin untuvaa ja harmaata suurimmalta osin. Kunhan vielä vähän kasvavat ja voimistuvat, täytynee kaivaa väripurkkia esiin ja löytää taas se entinen brunette takaisin :) Kulmakarvat ja ripset saavat myös kohta nekin värikäsittelyn ;)

Työhönpaluutakin olen jo suunnittelut (sairausloma loppuu kesäkuun lopussa). Ihanaa palata tuttuhin ympyröihin takaisin ja "normaaliin" elämään tämän rankan talven jälkeen.

Lomasuunnitelmia ollaan miehen kanssa tehty, syksyllä lähdetään etelän lämpöön...ihanaa!!!

Aurinkoisia ja lämpimiä kevätpäiviä :)

t. Wanda
wanda | 22.4.2014 klo 17:32:53