Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi tapaus

Hei Wanda!
Kirjoittelin tuolla "sädehoitokokemuksia"osiossa ohjeista mitä olen saanut,en siis ole rasvannut enkä mitään muuta kuin suihkutellut ja hyvin on iho kestänyt vielä.hiukset kasvaa sellasta harmaata untuvaa,olen ollut tummahiuksinen ja vain vähän harmaita ennen.Saas nähdä minkävärinen se sitten lopulta on,aion kyllä värjätä jos harmaaksi jää.Minultakin lähti kulmakarvat mutta kasvoivat pian takaisin vaaleina nekin ja hyvin itsepäisesti ulospäin sojottaen.Minä en ole kylvänyt vielä mitään vaikka ennen on ollu ikkunalaudat täynnä taimia,en tiedä miksi.Tänään olin ulkona siivoilemassa pihaa,ja kunto ei todellakaan ole entisensä,käsi on kipeä ja tuntuu ettei se ikinä parane,samoin hikoilu on valtavaa,ei muuta kun vaatteet vaihtoon.Enkä vielä edes ole aloittanut Letrozolia.Huoh!Mutta toivon että tästä vielä kuntoudutaan!Aurinkoisia päiviä myös sinulle!
terv.Liila-Roosa
Liila-Roosa | 6.4.2014 klo 18:23:48