Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Syöpäpotilaan elämänlaatu

Hei kaikki, minulla myös agressiivinen, harvinainen, levinnyt ja huonon ennusteen tauti. Elinikä ennusteeni ovat matkan varrella vaihdelleet muutamasta viikosta kahteen vuoteen. Nyt on kulunut noin 2 vuotta ja taudin pitäisi olla poissa, mihin piti olla vain minimaaliset mahdollisuudet.

Minäkin olen kantanut raskaana lastina toivottomuuden tunnetta ja nyt kun tilanne on tämä on vaikea uskoa sitä kun kaiken aikaa hoettu muuta.

Suorastaan ahmin ja etsin täältä palstoilta kirjoituksia, missä kerrotaan agressiivisen ja vaikean taudin selätyksistä. Ja kyllä aina on poikkeus tapauksia, ennusteet ei toteudu jne. Minulla kaikki hoidot ovat tuottaneet toivotut tulokset vaikka ennusteet ovat olleet toiset.Helppoa ei ole ollut, mutta jos ennen yhtäkään hoitoa sinulle sanotaan että "valitettavasti tähän solutyyppiin hoidot eivät yleensä pure", niin kyllähän se vaatii todella paljon että jaksaa jatkaa. On todella tärkeää että tänne kirjoitetaan myös silloin kun kaikki on mennyt hyvin, Suvi06 kirjoituksen muistan lukeneeni monen monta kertaa ja ajatellut että jos joku muukin on selvinnyt vaikeasta tilanteesta niin miksen minäkin. Nyt minulle sitten jo sanotaan että "mahdollisuudet on vaikka mihin". Mielestäni niin on meillä kaikilla. Ja muistetaan tämä: Jonain päivänä meidän kaikkien on kuoltava, mutta kaikkina muina päivinä saamme elää".
riitta47 | 5.10.2012 klo 10:39:39