Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Salama kirkkaalta taivaalta

Snow, äiti saa vissiin magneettikuvauksen (eivät ne olleetkaan kuvanneet kuin rintojen ja kainaloiden alueen) ja paksuneulanäytteen tulokset viikon kuluttua. Silloin on siis se kirurgin vastaanotto Naistenklinikalla. Tavallaan toivon etteivät viitsisi edes alkaa miettiä rinnan osapoistoa vaan tekisivät totaalimastektomian. Mieluummin otan kokonaan tissittömän äidin kuin äidin, jonka syöpä uusisi X vuoden kuluttua.

Ja tuo on muuten ihan totta, ettei sitä jaksaisi jos olisi koko ajan kamalan tunnekuohun vallassa ja kelailisi asioita mielessään vain sen voimin... Saanko kysyä snow, kuka sinun omaisistasi taistelee tuon pirulaisen kanssa?

Minua ärsyttää tällä hetkellä suunnattomasti se, että äiti on heittäytynyt kokonaan faijan passattavaksi. Onhan syöpäuutinen toki kamala shokki, mutta kun miksei äitimuori voi uskoa, että normaalia elämää PITÄÄKIN elää siihen saakka, kunnes on leikattu ja hoidot alkavat? Se kun auttaisi jaksamaan fyysisestikin. Olen siis itse asunut kaksi vuotta vanhempieni nurkissa riitaisan eron ja oman vauvani kuoleman jälkeen, ja en voi muuta kuin sanoa että juuri saamani asunto tuli TODELLA tarpeeseen. Nyt jaksan ehkä paremmin kulkea äidin rinnalla raskaiden aikojen läpi.

Kyllä tästä selvitään. Kai. Jos äiti ei saa kaivettua itsestään taistelutahtoa, niin minä kaivan sitä sitten hänellekin itsestäni.

Ihanaa kesän odotusta meille kaikille kaikesta huolimatta. <3 Ja kertokaahan kuulumisianne, minäkin lupaan päivittää tänne, kun tiedämme lisää.
Annis_ | 28.3.2013 klo 13:22:05