Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Keuhkosyöpä äidillä : (

Äitini on juuri eläkkeelle päässyt yksinäinen nainen ja minä ainoa lapsi (4 lasta ja mies) Äiti on tupakoinut nuoresta asti ja nyt tupakkayskän takia hän on ollut kuukauden aikana tutkimuksissa ja keuhkosyöpä on kyseessä.

Viikko sitten otettiin vielä koepala että saadaan varmistus syövän tyypistä ja päätetään jatkotoimista. Kasvain on vasemman keuhkon alussa ja ilm. läpi keuhkon. Etäpesäkkeistä en tiedä. Äiti on kovin vahvan tuntuinen vaikka herkkä ihminen onkin. Tuntuu, että hän lohduttaa muita enemmän kuin itse "suree".

Minulla on ollut epätodellinen olo; ihan kuin mikä tahansa hoidettavissa oleva sairaus olisi äidille tullut. Viime yönä ekan kerran tuli horroksen läpi ajatuksia joissa äitini syövälle ei voitukaan tehdä mitään ja se oli levinnyt joka paikkaan.

Onneksi tuo nuorimmainen on vasta vuoden vanha, varmasti olisi vaikeampi pyörittää arkea jos ei olis pakko.

Teille jotka olette kokeneet jo todellakin elämää syöpää sairastavien kanssa: Anteeksi kun hätäilen jo tässä vaiheessa näin kovasti, mutta tämä on tänään niin kamala asia minulle.

-louhinen
louhinen | 31.3.2008 klo 11:47:21