Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

hei olen uusi täällä ja rakkaalla läheisellä on syöpä ...

Olen uusi täällä olen 33v nainen. halusin kirjoitella tänne, koska itselläni sellainen tilanne, että äidilläni on pitkälle edennyt syöpä sairaus ja nyt viikon sisällä tilanne on vain huonontunut... käyn luopumistyötä ja miten paljon se sattuu kun tietää, että menettämässä viikkojen, kuukausien sisällä oman äidin, hänelle, jolle kerroin kaikki.
Äiti on 11vuotta saanut lisä elinaikaa ja olen kiitollinen , että äidin olen näinkin kauan saanut pitää. Nyt viikon sisällä äidille jouduttu antamaan morffiinia ja miten hirveä seurata toisen tuskia vierestä , kun itse ei voi auttaa muutakuin olemalla läsnä.. ja välillä ajattelen, että kumpa äiti pian pääsisi luo enkeleiden , koska äidin eka syöpä todettiin 2003 ja siitä levisi 2006 ja nyt 2013 häneltä löytyi päästä kasvain ... tämä on rankkaa nähdä miten sairaus vaikuttaa potilaaseen itseen ja myös lähiomaisiin ...
syksynkyynel | 28.4.2014 klo 01:10:30