Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: hei olen uusi täällä ja rakkaalla läheisellä on syöpä ...

Hei!
Luulen tietäväni tasan tarkkaan mitä käyt läpi. Menetin itse rakkaan äitini 2.5. Yli neljä vuotta hän taisteli syöpää vastaan, mutta aina se vaan uusi ja lähetti etäpesäkkeitä.

Neuvoni on että hae sairauslomaa ja ole mahdollisimman paljon äitisi luona. Itse olin viimeiset päivät vierellään, isäni oli yöt sairaalassa äidin kanssa. Kun lääkäriltä kuulin, että aikaa on vähän, tiesin heti että haluan olla äidin vierellä kun nukkuu pois.

Lauloin virsiä, paijasin, pidin kädestä. Kerroin maailman parhaasta lapsuudesta ja siitä että hän on maailman paras äiti ja isoäiti. Ja leipoi maailman parasta pullaa. Lupasin, että me kylä pärjäämme ja huolehdimme hänen kissastaan. Pikkuhiljaa elintoiminnot hiipuivat ja rakas äiti veti viimeisen henkäyksen. opullista ja surullista, mutta myös lohduttavaa. Rakas äitini <3
Dottir | 6.5.2014 klo 19:41:05