Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: hei olen uusi täällä ja rakkaalla läheisellä on syöpä ...

Hei
Olen kaisa Suokko iältäni 33v nainenSeinäjoelta .. Olen tukena kun sinun miehelläsi on päässä aivoissa syöpä siis? =( minu äidiltäni leikattiin pikkuaivoista syöpä kasvain 4cm kokoinen / paksuinen ja nyt maaliskuussa todettiin uusi kasvain ja vointi nyt niin huono, että tk makaa ja saa morffiinia joka nyt vasta ruvennut helpottamaan tuskia ja lisäksi on myös kipulaastari, jonka tehoa nostettu kokoajan..
Sinulla ei tule olemaan helppoa jos miehelläsi myös tuskia niitä läheisen kauhia katsoa vierestä, toivon sulle myös voimia!! äitin nähdän yritän pysyä kasassa vaikkka helppoa ei ole miten monesti ole rukoillut, että äiti pääsisi jo taivaan kotiin.. onko miestäsi päästä vielä leikattu ?? puhuuko ja käveleekö vielä ?? silloin kun äiti ekan kerra leikattiin niin marraskuussa jo meni kävly ja puhe , nyt sitten kun uusi kasvain todettiin niin voimat lähri, äiti ei näe kunnolla enää, saa suolaliuosta suoraan suoneen ja morffiinia myös , eikä jaksa enää juurikaan ja sanat joita puhuu ovat täysin sekavaa... että tiedät vaan vähän mitä voi olla sinun miehelläsi valitettavasti edessä =/ jos teillä on lapsia sinun kannattaa heitä valmistaa tulevaan , loppu ei ole kaunista katsottavaa tiedän kokemuksesta äitini kohdalla nyt tällä hetkellä ....

voimia ja päivä kerrallaan ! terkuin Kaisa
syksynkyynel | 28.4.2014 klo 23:59:00