Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusiutunut melanooma - onko kohtalotovereita?

Hei!
Minulla ei ole hirveästi kipuja nyt tästä syövästä , mutta sydän on karrella. Laitoin eilen rakkaan lapseni arkkuun ja olin kaverina pukemassa häntä viimeiselle matkalle. Tunne oli hyvin rauhoittava koska näytti että hän vain nukkui.Tuli tunne että nouse ylös ja lähdetään kotiin.Kylmä hän oli kun silitin hiuksista ja poskesta, kampasin hiukset, mutta en saanut sitä kampausta mikä hänelle kuului sillä siihen olisi tarvittu geeliä melko reilusti.Olen ottanut Tramalia ja Diapamia ja tais tulla liian iso annos koska tuli hiukan sydän oireita mutta meni ohi kamferitipoilla.Tiedän että sinulla on raskasta itselläsikin mutta kiitos noista sanoista että ottaisit osan taakastani pois.Ihana huomata että on ihmisiä jotka vielä välittävät toisista ihmisistä.Tekisin samoin itsekin jos vain voisin helpottaa jonkun oloa.Tuhannet kiitokset että olet jaksanut vastata näihin vuodatuksiini, koska se helpottaa kummasti omaa pahaa oloa.Voimia sinulle ja kaikille joilla on vaikeaa.
erja | 9.12.2006 klo 22:01:08