Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusiutunut melanooma - onko kohtalotovereita?

Voi kamalaa, miten teidän perhettä nyt koetellaan - Tämä on niin epäoikeudenmukaista, ettei voi uskoa todeksi. Onneksi sinulla on muuta perhettä ja voitte tukea toisianne. Varmasti lapsenlapsi vie välillä ajatukset pois kaikesta kamalasta. Voimia teille kaikille.
Mä olen laihtunut vain noin kolme kiloa hoitojen aikaan. Huonoa oloa ei ole ollut, mutta välillä on sellainen tunne että ruoka ei maistu, mutta olen kuitenkin syönyt ihan normaalisti, ehkä vähän pienempiä annoksia. Totta on, että interferoni on helpompi pistää kun on vähän lihaa luiden ympärillä ja mulla on ainakin vielä ihan riittävästi.
Mulla on edelleen tulehdusarvo korkealla, mutta kuumetta ei ole eikä oikein tiedetä mikä arvoa nostaa, kun ei löydy varsinaista syytä. Saattaa johtua mun reidessä olevasta melanooma patista, joka on ärtynyt (sinipunainen) ja tosi kipeä. Lääkäri epäili, että kasvain saattaa olla menossa negroosiin. Joudun syömään koko ajan särkylääkettä, että pystyn olemaan jaloillani. Kipu on sellaista repivää ja pistävää. Muuten mä voin aika hyvin, eli tauti ei aiheuta muualle kipuja.
aek | 5.1.2007 klo 09:23:23