Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusiutunut melanooma - onko kohtalotovereita?

Minulla on kanssa yksi hoitoviikko sitä sytostaattia takana ja silloin tällöin meinaa oksetta.Kipuja on tuolla häntäluun tietämissä , koska yksi etäpesäke on "kankussa".Minun paha olo johtuu suurelta osin varmaaankin siitä pojan kuolemasta.Taas tämä päivä on yhtä itkun tuhertamista.
Miten sinulla on ruokahalun laita? Minä olen laihtunut 8kg nyt vähälle aikaa. Sais tota läskiä kummiskin tuohon navan ympärille jäädä niin olis helpompi se interferoni pistää.Ensi viikko on taas se sytoviikko. Mutta jospa se taas menisi.Tää elämä vain tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta: itsellä syöpä. sitten kuolee poika ja vielä miehen siskon mies kuoli ja häneltä jäi kaksi pientä lasta 2v ja 4v.Tämän syövän itselläni olisin jaksanut kantaa mutta lapsen kuolema se on jotain ihan hirveää. Pakko vielä sinnitellä sillä minulla on vielä kaksi poikaa ja pojanpoika ja toinen tulossa.Kaikille voimia ja enkeleitä mukaan.
erja | 4.1.2007 klo 13:12:25