Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Nivelkivut

Tervehdys Karhutar!

Sain jo sytojen aikana vasemman polveni kipeäksi ja meninkin polvikuvaukseen, jossa ilmeni alkavaa kulumaa. Lääkäri ei määrännyt mitään, totesi vain, että seurataan...tai sitten annetaan kortisoonipiikkejä. Siinä vaiheessa peräännyin takavasemmalle...

Sittemmin, kun toivun paremmin ja aloin harrastaa uudestaan kuntosalilla käyntiä sekä hurahdin viime kesänä golfiin, niin jopas polvi ärtyi ja turposi vaikeuttaen jopa arkista liikuntaa.
Enää en mennyt lääkäriin, vaan suuntasin kulkuni tuttuun luontaiskauppaan ja sieltä olen saanut avun sellaisista valmisteista, jotka sisältävät glukosamiinia. Enää en tarvitse golfatessa käyttää polvitukea eikä polvi turpoa rasituksessakaan.

Koska minulle tehtiin osapoisto, on minun harrastettava sellaista liikuntaa, joka venyttää rinta- että kainalolihaksia myös, sillä muutoin alkaa jäykkyys vaivata ja kipuilu rinnassa. Tähän golf on mitä parhain lääke.

Ja koska syön tällä hetkellä Femaria, määräsi syöpälääkäri siihen lisäksi apteekkitavarana Kalciumia, koska Femar "syö" kalkkia luustostani. Tätä en apteekista hankkinut, vaan ostin senkin luontaiskaupasta.

Eli nykyään suuntaan luontaiskauppaan ennenkuin rupean käyttämään synteettisiä valmisteita.

Tsemppiä Karhutar - ja "kohtuus" kaikessa :)

t. Usva
usva | 30.8.2010 klo 10:39:36