Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Nivelkivut

Tarjontaahan luontaisvalmisteissa on paljon, mutta enemmän luotan siihen että lihastyöstä saadaan niveliin riittävä aineenvaihdunta ja tuki. Työläshän se tie vain on, eikä ilman kipuja. Olen aina pitänyt jalkojani vahvoina, mutta nyt kun sain kunnon fysioterapeutin ohjeet, huomaan että likimainkaan kaikki polvea tukevat lihakset eivät ole sellaisessa kunnossa kuin pitäisi. Ja vaikka otankin vastustreenin päälle hapankirsikoista puristettua mehua, ei se ainakaan vielä ole vienyt lihaskipua pois. Joogaamaan kuitenkin pääsin jo eilen, ja tänään aion kokeilla tanssia varovaisesti neopreenituen kanssa.

Magneettikuvien tuloksia en ole nähnyt vielä, mutta olen vaihtelevan toiveikas, jos kuitenkin selviäisin ilman tähystystä - mihin toki menen, jos on pakko. Mutta nyt juuri (tässä kohtaa) koetan olla ajattelematta sitä, sillä totta puhuen olen hemmetin pettynyt, jos joudun pakkolepoon. Mutta niinkuin aikaisemmin jo kirjoitin, niin olen jo sen ikäinen, että keskimäärin jo tässä kohtaa näitä vaivoja tulee, jos vähänkään tosissaan mitään tekee.

Maanantaina sitten viisaampi (toivottavasti) taas.

Karhutar
Karhutar | 3.9.2010 klo 12:45:36