Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Miten syöpä on teitä muuttanut?

Olen ollut nyt 10kk "terve"rintasyövästä, mutta täytyy myöntää, että minusta on kadonnut rämäpäisyys ja nyt olen tullut harkitsevammaksi, niin ehkä vakavampikin. Ennen vain tein kovalla tohinalla ja sitten mietin nyt on toisinpäin. Toisaalta tuntuu, että syöpä teki särön rohkeuteen ja nyt en uskalla aloittaa mitään uutta tai edes jatkaa vanhaa, kun tavallaan pelkää takaraivossani, että jos kuitenkin syöpä tulee takaisin. Kun nyt pitäisi iloita, että olen terve ja elämä edessä.
Ennen syöpää ei edes ajatellut mahdollisuutta että voisin sairastua, vain menin, perustin yrityksen suurempia miettimättä. Noin 3kk jälkeen kun yritykseni oli käynnissä isot investoinnit ja sain diagnoosin syövästäni. Siitä alkoi alamäki. Yritykseni on nyt pöytälaatikossa ja odottaa päivää, että olen taas rohkea ja vauhdissa. Ehkä sitten ensi vuonna...
Life67 | 3.12.2010 klo 09:56:10