Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Matkustamien

Tervehdys Mimmu,
ihmettelen sairaanhoitajan vastausta, jos kaikki on suht ok..
Itse käyn tiputuksissa kahden viikon välein ja minulla on lisäksi ohutsuoli avanne, ja lähden Kreikkaan 1 1/2 viikon päästä. En kyllä kysellyt keltään lupia vaan varasin matkan koska omasta mielestäni jaksan tehdä reissun. Lääkärit ja hoitajat eivät ole sanoneet moitteen sanaa koko matkasta. Viime vuonna tein yksin saman reissun samaan aikaan ja se meni tosi hyvin (vaikka oli ensimmäinen kerta ypö yksin maailmalla). Nyt seuraksi lähtee mies ja tyttäret.
Ainoa asia mikä jännittää on ton avanteen kanssa eläminen. Nimittäin se falskailee joskus (ja siinä on leikki kaukana jos sattuu olemaan kaukana koti vessaa :))ja aina täytyy pitää silmällä että missä on lähin vessa.
Toivottavasti reissusi kuitenkin onnistuu, ja saat haluamaasi vaihtelua elämään.

P.S jos otat lääkkeitä mukaan, niin ota varmuudeksi resepti kans.
Ja jos mahdollista saada lääkäriltä kuvaus sairaudestasi, mahdollisten ei toivottujen sairastumisten varalle. Itse sain englannin kieleisen selosteen leikkauksistani ja hoidoistani lääkäriltä viime vuonna. Onneksi en tarvinnut sitä kertaakaan.

Ei kun reissuun!

T . Sadetanssija

sadetanssija | 8.5.2012 klo 17:43:49