Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Matkustamien

Heippa taas pitkästä aikaa!

Olen ollut hoitotauolla juhannuksesta lähtien ja voinut hyvin, joten päätin lähteä Espanjaan ystävieni luo ennen uuden hoitojakson alkamista, nyt pystyin olemaan auringossakin ja uimaan välimeressä. Matka kesti koneen vaihdoista johtuen mennen tullen 17 tuntis, hyvin jaksoin, lentokenttäavustajat kärräsivät pyörätuolilla koneesta toiseen, on tosi hieno palvelu, uskaltaa iäkäskin kielitaidoton, hitaasti liikkuva ihminen lähteä reissuun.
Ensi tiistaina pääsen tt-kuvaukseen ja 14.11 lääkäriin ja todennäköisesti hoidot jatkuu samoilla coctaileilla kuin viime keväänäkin, siis edessä kolmannen kerran hiusten lähtö, kylmän arkuus ym.mutta saanhan taas uuden peruukin ja tällä kertaa valitsen "räväkämmän" mallin.

Paksusuolen läpi kasvanut kasvain leikattiin maaliskuussa 2010 ja etäispesäkkeet levinneet maksaan jota ei voida leikata.
Mulla nousi paino yli 10kg, nyt olen saanut painoa pois 14kg, käyn vesijuoksussa 2-3 kertaa viikossa reilun tunnin kerrallaan, kävely on edelleen hidasta töpöttelyä.

Mukavaa syksyä kaikille sateista huolimatta!
mimmu45 | 2.11.2012 klo 13:38:51