Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Matkustamien

Huomenta!
Kävin vakuutustoimistossa ja siellä kerrottiin , että voimassa olevaa sairautta ei korvata mutta akuutin ensiavun kulut korvataan.
Lääkäritä ei enää näin lyhyellä varoitusajalla saa lausuntoa.
Mutta yleiskuntoni on hyvä, veriarvot ok, CEA-arvokin laskenut 2.9.
Kävin myös Finnairin sivuilla, en löytänyt sieltä estettä syöpäsairaan matkustamiselle. Leikkauksestani on jo yli 2 vuotta, enkä ole sairastanut edes nuhakuumetta.
Infektiovaarasta hoitaja varoitteli, mutta kuljen bussilla melkein päivittäin ja käyn kaupoissa, erilaisissa tapahtumissa , sekä uimahallissa vesijuoksussa 2-3 kertaa viikossa, senkin lääkäri ensin kielsi, mutta sanoi sitten että kokeile ja jos et saa tulehduksia, niin jatka , jaksan juosta noin 1,5 tuntia kerralla.
Sanottiin että itse mä päätöksen teen matkalle lähtemisestä ja niinhän mä lähden reissuusn.

Tän tekstin olen lukenut jostakin ja lainaan sitä.

"Minä en ole sairaus. Minulla on sairaus, jonka kanssa täytyy elää, muttei se saa hallita elämääni!
Olen sama minä, joka mennä touhotti ennen sairauttani!

Nautitaan elämsätä mahdollisuuksiemme mukaan!
mimmu45 | 12.5.2012 klo 07:52:20