Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Kaipaus

Hyvää iltaa kohtalotoverit.

Jaksamista kaikille surunne keskellä. Minä olen ollut poissa vähän aikaa työkeikan takia, mutta nyt jaksan ja ehdin taas kirjoitella.

Bablo: Vau, tosiaan meillä on paljon yhteistä. Minä juttelin sen isotätini kanssa sunnuntaina ja hän vaikutti ihan järkevältä. On mielestään ihan terve ja ihmettelee, kun ei pääse yksin ulos. Hmm..niin no onhan se Alzheimerin tauti tavallaan siunaus jossain tilanteessa. Olen just muuten demepuolella ollut töissä kaksi päivää ja useita Alzheimer-asukkaita hoitanut. Kuitenkin mun se täti muisti tosi hyvin mun äidin viimeisen puhelinsoiton. Aika jännää...

Apeainen: Mäkin oon lukenut sen saman kirjan ja se oli tosi hyvä.

Sestosenso: Tervetuloa vaan tänne keskustelemaan. Sitä varten me täällä ollaan.

Täytyy vaan sanoa, että mun äitini on taas aktivoitunut. Kaikenlaista on taas tapahtunut. Olin maanantaina hammaslääkärissä ja sitten yhtäkkiä tunsin rintani päällä värinän, niin kuin saisin tekstiviestin. Paitsi että mulla ei ollut kännykkää silloin edes roikkumassa kaulassani kaulapussissa, kun mun piti ottaa se pois. Joku lähetti siis tekstiviestin tuolta rajan takaa. Kyllä mä olin tosi yllättynyt, kun mä tajusin, ettei se mun puhelin ollut lähimaillakaan. Minä tunnen vahvasti äitini läsnäolon. Ihan niin kuin hän vitsailisi..hänellä oli aika hyvä huumorintaju.

Niin tosiaan, mulla sama fiilis, että on tapahtunut jotain ja aattelen, että soitanpa äidille. Enkä voikaan soittaa...mutta ehkä häneen voi saada yhteyden muulla lailla.

Nyt alkaa vähän väsyttää, joten lopetan tällä erää. Mä en nukkunut päikkäreitä ja yritän valvoa klo 21 asti. Voimia jokaiselle vaiheisiinne...
Siipi maassa | 23.3.2011 klo 18:39:57