Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Hiiohoi!

Moi Delia...
Kyllä mä joo odotan vauvaa.. =) Lääkäri painotti ehkäisyn tärkeyttä sillon kun kertoi tästä leukemiasta, mutta näin nyt kuitenkin kävi. Ja oon kyl onnellinen! Glivec vaan piti lopettaa muutamaksi kuukaudeksi, vähän pelottaa et tehoaakohan ne yhtä hyvin sitten kun alotan uudestaan ja kuinka lähtee arvot nousuun nyt kun en lääkkeitä syö. Just kävin aamulla verikokeessa ja huomenna lääkäriin kuulemaan tuloksia.
Sä oot vielä niin nuori et ei sulla kiire oo lapsia tehdäkkään, rauhassa odottelet viisi vuotta ja hoidat itseäs, lääketiede kehittyy koko ajan, tiedä vaikka viiden vuoden päästä oltais jo molemmat terveitä. Toivottavasti sulla alkaa ne glivecin sivuoireet helpottaa pian kun oot niitä jo muutaman kuukauden syönyt. Pidän sulle peukkuja ja toivon parasta sen uuden lääkkeen kanssa et menis hyvin. Mullekkin tarjottiin jotain pistettävää testi-lääkettä (saattoi olla sama kun sullakin) mutta mulla oli niin kamala neulakammo etten ois voinut itseäni pistää... On se kammo tosin tässä aika paljon helpottanu kaikkien verikokeiden,kanyylien,valtimoverinäytteiden ja luuydinkokeiden keskellä =)
Jaha,ruoka-aika... Palaillaan asiaan =)


Niina82 | 25.7.2007 klo 15:45:49