Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Hiiohoi!

Heippa! minä ainekin täällä olen,en voi oikeen minnekkään matkustella kun sairaalassa pitää kokoajan käydä! Juuri sain tiedon että pääsen tutkimus ryhmään mukaan, joka saa toisen lääkkeen (pistoksen) tabletti lääkityksen rinnalle,se on kai hyvä juttu :) mulla todettu maaliskuussa KML(krooninen myeloinen leukemia) sen kanssa oon yirttäny oppia elämään. Oon 19 vuotta,koulu vielä kesken. Liikunta harrastuksetkin jäi, kun oon aina niin väsynyt ja huono vointinen. Oon siis vain pötkötelly. Tällä viikolla oli luuydin näytteet, oli kauhea kokemus...:S vieläkin sattuu rintaan ja lonkkaan kun ottivat kahdesta paikkaa kun koski niin kovasti.. oli toinen kerta vasta ja lisää kuulemma tulossa....:(

Ois kiva saada juttu seuraa tänne, ettei tarttis ykisnään höpötellä,sais vähän vertaistukea :) jaksais sit paremmin!

Hauskaa kesää!

P.S. tänään juhlimaan kaverin häitä, ihana päästä välillä ihmisten ilmoille :)
Delia | 14.7.2007 klo 11:27:36