Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Pelkän ultraäänitutkimuksen luotettavuus?

Kiitos rohkaisusta! Kyllä, aion mennä vielä lääkärin pakeille.. Ongelmallista on se, että itse terveysalalla työskentelevänä tiedän etteivät lääkärit pidä siitä, että potilaat "sanelevat" heille mitä tulisi seuraavaksi tehdä=) Yritän itsekin vähätellä oireitani ja ajatella järkevästi ja suhtautua itseeni kuin olisin luulosairas. Fyysiset oireet kuitenkin ovat niin rankkoja, että vaikea tätä on lykätä taka-alallekaan.. Olen nähnyt työssäni useita potilaita, joilla diagnoosi vakavan sairauden suhteen on lykkääntynyt lääkäreiden ylimalkaisen suhtautumisen vuoksi. Esim. juuri syöpätapauksia, joissa vasta koepala on kertonut totuuden taudinkuvasta. Olen ollut aina se pirteä tehopakkaus, ja nyt kuin kalpea kuva entisestä itsestäni, se tässä tuntuu kaikista tylsimmältä; haluan taas energiani takaisin! Mutta onneksi elämänilo on entisellään=)

sessi | 27.9.2008 klo 12:23:47