Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Pelkän ultraäänitutkimuksen luotettavuus?

itse täällä mietin samaa, miten luotettava pelkkä ultra on. itse kävin vasta eilen ultrassa, lääkäri laittoi mammoon lähetteen mutta koska olen alle 30v(25v siis olen)niin ultraan. ultrassa mitään ei näkynyt, tosin ultraava lääkärikin tunsi patin tunnustelemalla. mutta koska ultrassa mitään ei näkynyt, oli vastaus melkolailla että se saattaa olla sitä tai saattaa olla tätä ja pistelyt, kutinat ja kivut saattaa johtua siitä tai siitä. (siis patti rinnassa). sen lisäksi sain melkeinpä saarnan siitä että koska olen nuori niin ei voi olla mitään vakavaa ja rintasyövässä ei ole tuntemuksia, ei kipua eikä pistelyä tms. oli siis yhtä tyhjän kanssa tuokin reissu. kotiin lähetti sitten saarnan jälkeen.

sitä ihmettelen että miksi ei voi ottaa koepalaa tms. tai sitä mammoa kerta selvästi tuntuva patti ei näy ultrassa. en siis vieläkään tiedä mikä tuo patti on ja kivut ja pistelyt ja kutina patin kohdalla rinnassa jatkuu edelleen.
hämis | 2.11.2011 klo 19:52:30