Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sopeutumisvalmennuskurssit


Hei Santruzka!
Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi kommentistani, sinähän vastasit vain jonkun sinulle esittämään kysymykseen.
Omani oli tarkoitettu tosiaan huumoriksi, kun minua itseäni huvitti ennakko ajatukseni itseäni vanhempaan ihmiseen, joka osoittautui mieleltään tosi "nuoreksi" ja erittäin "ajan hermolla" olevaksi.

Hän oli minulle kympin arvoinen huonekaveri. Itselläni oli tietynlaisia pelkoja ja ennakkoasenteita hoitoja ym. kohtaan, olinhan aivan lähtökuopissa sairauteni kanssa.
Hän kertoi kahdesti saman asian läpikäyneenä, niin positiivisesti kaikesta, että suhtautumiseni omaan sairauteeni muuttui ja turhat pelot hävisivät.
Huonekaverini ansiosta menin ensimmäiseen sytostaattihoitoon ilman turhia pelkoja ja olen kokenut hoidot aivan miellyttäväksi tapahtumaksi, ja haittavaikutukset ovat myös minun kohdallani olleet tähän saakka vähäiset.
En ole tutustunut tähän Kelan kuntoutuskurssiin.
Olisiko tuon Kelan jaottelu yli ja alle 68 vuotiaisiin, ajatuksena työssäkäyvät ja eläkeellä olevat, ja tämä 68v uusi vähimmäis eläkeikäraja!
Yleensä kurssilla ym. on mukava, kun on eri ikäisiä ihmisiä, asioihin tulee erilaisia näkökulmia, eri ikäisenä näkee asiat eri tavoin.

Terveisin Manti


manti | 24.1.2014 klo 09:47:24