Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sopeutumisvalmennuskurssit

Minä ainakin pääsin, vaikka olin kerran jo ollut. Edellinen kurssi oli siis 2002.
Olin Punkaharjulla Kruunupuistossa. Kurssilla oli työterveyshoitajan vastaanotto alkuun. Viiden päivän ohjelma piti sisällään ryhmäkeskusteluja, joissa vetäjinä vuorollaan sosiaalihoitaja, ravitsemusterapeutti,lymfaterapeutti, psykologi, plastiikkakirurgi ja tämä työterveyshoitaja, joka oli meidän ryhmäohjaaja. Muistinkohan kaikki.
Liikuntaa oli myös. Vesijumppaa, kuntosalia, sauvakävelyä, jumppaa. Rentoutusta oli myös.

Minä sain viime kesänä kaikilla 6:lla sytokerralla Neulasta-pistoksen. Ensimmäisellä kerralla oli kovat kivut, mutta jatkossa ei enää ollut kuin pientä jomottelua. Särkylääkettä on lupa ottaa siihen. Kannattaa varmistaa mitä mahdollisiin kipuihin saa ottaa. Ei ollut ongelmia valkosolujen kanssa vsta kuin sädehoidon aikaan laski tosi matalalle, mutta ei mitään ongelmia siltikään voinnin suhteen tullut.
Tsemppiä hoitoihin ja hyvää Juhannusta!
Santruzka | 19.6.2014 klo 07:29:56