Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Desmoidi, onko muita kohtalontovereita?

Voi ku ihana kuulla jo toisesta kohtalontoverista :) Minulla leikkauspäivä 16.1 Töölössä ja menen sairaalaan jo 15.1 eli oltais samana päivänä sielä? Mua pelottaa, täytyy myöntää.. Kasvain oli n. 8x9x8 kokoinen jos oikein muistan. Kauanko olit sairaalassa leikkauksen jälkeen? Miten toivuit? Minulle lupailtiin töihinpaluuta helmi-maaliskuun vaihteen tienoolle.. Kauankohan ne mua osastolla pitävät?? Olitko kipeä ennen leikkausta? Minä olen, yöt menee valvoen..aamuyöstä nukahdan ja pätkissä nukun. Miten nopeasti sut hoidettiin? Musta tuntuu, että kaikki tökkii ja viivästyy mun kohalla, tai sit kuvittelen :) vatsakivut olleet riesana yli vuoden, kasvain löytyi 26.10 ultrassa, koepalat otettu 15.11 ja vastaukset tuli 30.11 ja 19.12 kävin Töölön sairaalassa tapaamassa leikkaavan kirurgin ja magneetissa. Nyt siis 12 päivän päästä leikataan :0 Sairaslomaillu olen jo yli 2 kk ja kipujen takia osastohoitoja ollut muutama, kunnes kipulääkitys saatiin kuntoon.. Aika yksin tämän sairauden kans saa olla.. Mieli aika matala ja muutenkin matalapainetta meinaa olla..
Empsu | 4.1.2013 klo 01:28:39