Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Aika kirurgille, terve rinta pois

Minulta poistettiin toinen rinta tammikuussa. Minulle oli heti selvää, että haluan myös terveen rinnan pois. Liivikoko 100F eli epätasapaino on todella suuri tällä hetkellä. Kysyin silloin kirurgilta, että voidaanko toinenkin rinta poistaa. Hän sanoi, että jos et pääse sopimukseen plastiikkakirurgin kanssa muusta vaihtoehdosta niin voidaan poistaa.

Syöpäni oli helpointa mahdollista mallia eli rinnanpoisto riitti, muita hoitoja ei tarvittu. Plastiikkakirurgin kanssa keskustelin vaihtoehdoista huhtikuussa ja loppujen lopuksi hän uskoi, että haluan vain toisen rinnan pois. Hän sanoi, että leikkaus on puolen vuoden sisällä eli viimeistään lokakuussa. Luulen, että vasta silloin, koska plastiikkakirurgi haluaa antaa minulle miettimisaikaa, jota en kyllä tarvitse.

Kun rinta on pois, minä aion nauttia täysin rinnattomasta elämästä eli en aio käyttää proteeseja lainkaan. Unelmoin jo naruolkaintopeista. :D
Bianca | 17.6.2014 klo 21:42:38