Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Aika kirurgille, terve rinta pois

Moi Mexita

Multa leikattiin duktaalinen rs 4/13.
Mun rinnat olivat melko isot 75E, eikä enää kovin terhakkaat. Jo ennenkuin syöpätissiäkään oli poistettu niin sanoin kirurgille haluavani molemmat pois. Aina vastaanotoilla mainitsin asiasta. Terve rinta leikattiin pois 7/13.

Koin tosi hankalana ja vastenmielisenä ison ja painavan proteesin. Pakkohan sitä oli pitää tuo muutama kk.

Olen tyytyväinen omaan ratkaisuuni.
Nyt minulla on pienet vanutissit ja kuppikoko ehkä B. Ei purista liivit kun ei tarvi olla niin kireellä. Ei riipu, ei hikoile, ei ole tiellä nukkuessa eikä joogassa tms.
Vaatteet istuu huomattavasti paremmin.

Voin olla ilman, esim pihatöissä, kukaan ei huomaa ettei ole tissejä onhan paljon luonnostaankin rinnattomia naisia, mutta jos toinen iso puuttuu, senhän huomaa kilometrin päästä.
Uimapuvuissa on yleensä valmiina pienet toppaukset, ne riittää sellaisenaan.

Ja jos haluan olla isopovisempi, mulla on proteesit ja liivit 75/E
Voin valita fiiliksen mukaan.

Enkä halua rakennettuja rintoja.
Mulla on nyt arpea n puoli metriä. Kuinka paljon sitä on korjausleikkausten jälkeen? Ja miten haavat paranee?
Ei kiitos.

Ymmärrän tietysti nuorempia naisia, jotka haluavat rinnan takaisin.
Jokaisella on omat syynsä.
Tälläinen on minun tissieni tarina.
tissitön | 20.5.2014 klo 13:30:46