Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Aika kirurgille, terve rinta pois

Hei! Olen rintasyöpäpotilas vuosimallia 2011, minulla oli myös lobulaarinen syöpä, gradus II ja kainalon imusolmukkeista 8/21 oli syöpäsoluja. Sain tietty kaikki hoidot, nyt meneillään antiestrogeenihoito Aromasin -valmisteella. Olen kypsyttänyt pitkään ajatusta terveen rinnan leikkauksesta, nyt keväällä olin rintakirurgin konsultaatiossa ja sain päätöksen leikkauksesta, jota nyt odottelen, luvattiin elokuulle. Olen aina ollut isorintainen ja nyt toispuoleisuus on aiheuttanut selkävaivoja, vaakakupissa painaa myös erittäin paljon mahdollisuus syövän uusimisesta, olen jo yli kuusikymppinen, joten tuo yksi tissi on ihan turha painolasti niin henkisesti kuin fyysisestikin! Toki näin, että eihän se leikkaukseen meno minuakaan houkuta (minut leikattiin v. 2011 kolme kertaa, ensin 2x kilpirauhasensyövän ja sitten tuon rintasyövän takia), mutta olen nyt tosi tyytyväinen, kun tiedän, että leikkaus tulossa. Tsemppiä myös sinulle hoidoista toipumiseen ja oikein ihanaa kesää.
Sini-likka | 2.6.2014 klo 22:43:38