Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Tietoa follikulaarisesta lymfoomasta

Hei!
Minulla oli gradus 3 ja ärtsyä sorttia muutenkin.Hoidot vähän viivästyivät kun sain streptokokin koepalan ottopaikkaan ja sitä hoitaessa vierähti tovi mutta muuten olisi aloitettu varmaan aika sukkelaan.(pahimmat,silminkin nähtävät "paketit",minulla oli nivusissa,jalkakin turposi ja kävely oli hankalaa,ja siellä sun täällä pallean alapuolella,suurimpia aortan ymärillä ja maksan tienoilla;ei luuytimessä eikä pernassa/ minä lihoin.../
olin muuten 46 v. kun sairastuin)

Täällä on kuitenkin sellaisiakin joiden hoidot on aloitettu vasta sitten kun oireet ovat haitanneet oleellisesti eloa ja oloa.
Jopa useita kuukausia on siinä mennyt.
Käsittääkseni siksi kun tämä uusiutuu ns.helposti niin hoitoja ei tavallaan "kannata" heti aloittaa.
Lääkäri varmasti selittää nämä jutut ja suunnitelmat ja onhan sinulla seurantaa jos ei hoitoja vielä aloitettu?
Toivotaan että joku muukin "lymfooma" piipahtaa täällä vielä ja saat parempaa informaatiota... :D

Odottelu on rankkaa/Jaksuja sinulle :)

(ps.huomasithan että kun laitat ykst.postia siitä menee s.posti kys.henkilölle joten sinun ei tarvitse siitä erikseen ilmoittaa täällä palstalla)

t:soikku
soikku | 3.2.2013 klo 22:43:42