Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Koivuntuhka/lipeä

Jus´kalle!
Hei vaan! Hyvä että olet säilyttänyt taistelutahtosi jo kolmekymmntä vuotta.
Minä vammauduin kaatumisen seurauksena syksyllä 2008, olin neliraajahalvaantunut, josta hyvällä nopeasti alotetulla kuntoutuksella olen kuntoutunun sauvoilla ja rollaatorilla liikkuvaksi. Vajaa vuosi sitten yllättäin todettiin veressäni muutoksia ja tarkemissa tutkimuksissa sain diagnoosin KML-taudista. Siihen määrättiin täsmälääkkeeksi Glivec, mutta samalla todettiin minun myös sairastavan jotain toista verisairautta ja se jäi seurantaan. Myöhemmin sain diagnoosin myös KLL-taudista, joka on edelleen seurantavaiheessa. Toivon ettei se koskaan aktivoidu, ettei jouduttaisi aloittamaan uusia hoitomuotoja. Itse olen 58-vuotias ja JOUDUIN jäämään pois työelämästä vammautumiseni seurauksena, kyllä tässä itsekin haluasi heittää kepit nurkkaan ja jatkaa työssä oikeeseen eläkeikään saakka. Mutta kun sitä ihmeparantumista ei ole tapahtunut, kaikista rukouksista huolimatta. Saan silti olla kiitollinen että pääsen kuitenki omin avuin liikkumaan ja olisin ikionnellinen kun joskus pystyisin tekemään edes jotain vapaaehtoistyötä.
Minäkin seuraan tosi usein keskustelupalstaa ja olen odottanut, että tulisi joku aihe johon voisi osallistua.
Tälläinen vuodatus tällä kertaa. Toivon kaikille palstalaisille hyvää ja lämmintä kesää, kirjoitellaan!

t: Arja ps. en ole jäänyt tuleen makaamaan
Arj&KML | 12.6.2010 klo 12:14:30