Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Koivuntuhka/lipeä

Hei Arja! Kiitos,että tulit mukaan keskusteluun. Tapaturmainen,pysyvä loukkaantuminen on varmaan omanlaisensa "Viadolorosa". Montakohan kertaa olet kysynyt itseltäsi: Miksi? Oma sairaskertomukeni alkoi nuorena alkoholisoitumisesta, sitten "pimahti" selkä ja olkapäät. V:2000 sain Ms-diagnoosin. Eläkkeelle siirtyminen tapahtui myös tuolloin. Yritystoimintaa en kuitenkaan lopettanut,päinvastoin on tainnut mieluumminkin laajentua. Luonnonlääkkeet ovat "kiehtoneet" minua pitkään, ja olen etsinyt kaikki järkevät saatavilla olevat tiedot tuolta "alalta". Asun aluella,jossa muinoin asui myös Suomen kuuluisin kansanparantaja, ja joka keräili kaikki "rohdoksensa" täältä. Mineraalipitoisuudeltaan tämä alue on ainutlaatuinen koko Euroopassa, ja siksi luulen, että myös täällä kasvavavat puut ja kasvit ovat "jalompia".Olen pikkuhiljaa tehnyt kokeita ja toiminut itse "koekaniinina". Ainakaan vielä ei ole henki mennyt!Minulle tämä on harrastus, ei tapa käyttää hyväksi toisen hädänalaista asemaa. Ai niin! Viimeisestä kaljapullosta tulee kuluneeksi lokakuun kuudes päivä;26 vuotta. Eli:Yksi "tauti" lienee parantunut. Ajattelen illalla sinua Arja! Rukoilenko? En tiedä? Kohtalosi on tähtiin kirjoitettu. "Tekstaillaan"!!
Jus´ka | 12.6.2010 klo 19:26:05