Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Koivuntuhka/lipeä

Kiitos Nasulle ja Jus´kalle minulle osoiteuista kirjoituksista.

Kyllä minä olen yrittänyt olla mukana jossain harrastuksissa, mutta tarvitsen aina jonkun kuljetusapua niihin mennäkseni. Harrastan kuorolaulua ja sinne minua vie aina hyvä ystäväni. Mieheni toimii kuskinani käydessäni tutkimuksissa ja kaksi kertaa viikossa fysioterapiassa ym. ym. Tuntuu että hänellä riittää kuskattavaa ihan yllin kyllin.
Mutta kyllä minä vielä jotain teen kunhan tämä kunto vielä vähän kohenee ja väsymys hellittää. Huom. käytin sanaa kun enkä jos, joten elän toivossa.
Tällä hetkellä päälimmäisenä toiveena on, että tulisi lämmin kesä, lämpimässä olen huomannut kipujen olevan lievempiä, kuin nyt kun on kosteaa ja viileetä.
On ihanaa, jos sinä Jus´ka ajattelet minua ja saat myös rukoilla puolestani jos niin haluat. Olispa hyvä tietää mitä sinne tähtiin on minusta kirjoitettu tästä eteenpäin kohtalostani. Uteliaisuus heräsi.
Pidetään yhteyttä: Arja
Arj&KML | 15.6.2010 klo 16:58:48