Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Koivuntuhka/lipeä

Hei Arja,,ja yleisestikin! Asenteesi tulevaisuuteen on oikea. Mitä "tähtiin" sinusta kirjoitettu on, se on salaisuus.Joidenkin ihmisien tulevaisuuden olen pystynyt ennustamaan, mutta se on vaan päättelyä; nähdystä - koetusta ja kuullusta. En myöskään ole ns. uskovainen, vaikka kirjoitankin suht paljon uskonnollisia puheita. Nuokin puheet kirjoitan; niin kuin itse koen ja ajattelen kys. asiat, en "kertaa" Raamattua. Samoin "rakentelen" myös lääkkeeni. Joka päivä opin jotain uutta ja se "palkitsee" minut. Se,että olen itse myös sairas, kai tavallaan "jalostaa" mieltäni ja antaa samalla myös voimia jakaa apua sitä tarvitseville. Aloitin tämän keskustelun hieman "hämäävästi". Tarkoitukseni oli tällä selvittää: Onko tällä foorumilla luonnonlääkkeistä innostuneita?? Näyttää kuitenkin, ettei asia täällä ole kovinkaan "in". Mutta tekstaillaan muuta!
Jus´ka | 18.6.2010 klo 20:06:42