Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Tulevaisuus

Hei Riitta47!

Kiitos myös sinulle vastauksestasi. Saan voimia tälläisistä kertomuksista ja jaksan taas taistella ja etsiä positiiviisia asioita.

Olen uskaltautunut lähtemään Ouluun asti lomailemaan ja tämä irtiotto tekee kyllä mielelle hyvää.Olen jopa suunnitellut lähteä syyskuussa kokeilemaan osa-aikaista työntekoa, työnantajani onneksi suostui sellaiseen. Totesin,niinkuin varmaan moni muukin kotona "lepäilevä", että ne synkimmät ajatukset valtaavat niin helposti mielen,kun on aikaa ajatella.

Minulla on muutaman viikon päästä lääkärikäynti ja totta vie, nyt kysyn siitä maksaleikkausmahdollisuudesta tarkemmin. Kiitos teille minulle vastanneille, sain uutta puhtia syventyä siihen.

Mitä mieltä olette muuten luontaislääketieteestä? Kun on annettu rajallinen elinaikaennuste, minä ainakin nöyränä haluan tarrata kaikkeen mahdolliseen. Vihreä tee, mansikat, hedelmät ja marjat ovat olleet nyt kesällä kovasti käytösssä. Harmittaa kun tuon maksassa olevan tulpan takia, johon pistän verenohennuslääkkeen iltaisin, en voi ilmeisestti käyttää pakurikääpäteetä. Mutta kysympä siitäkin vielä lääkäriltä, vaikka melkeimpä vastauksen jo arvaa.

Mutta kyllä, pidetään lippu korkealla ja mieli hyvänä. On kyllä ihana kuulla, että teitä ihmisiä on parantunut vastaavista vitsauksista.

Palaillaan asioihin,
terv. Tiedonhaluinen
Tiedonjano | 30.7.2013 klo 08:52:08