Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Tulevaisuus

Hei !
Avastin aiheutti minulle verenvuotoa suoliston leikkaushaavaan, ja se hoito jouduttiin lopettamaan. Sitä ei myöhemminkään otettu takaisin.

En saanut sädehoitoa. Ensin sitä piti antaa, mutta kun maksametastaasit ilmenivät, sädehoito peruttiin. Tauti luokiteltiin niin vaikeaksi ja parantumattomaksi, että se katsottiin turhaksi.
Sen sijaan minut leikattiin pikaisesti ja minulle oli määrä tehdä pysyvä avanne. Onnekseni kirurgi perui sen viime hetkellä eikä tehnyt minkäänlaista avannetta.

Olen ollut Radiuksessa kaksi kertaa PET- kuvauksessa. Hieno sairaala, siellä on varmasti asiantuntemusta. Tehdäänkö Tampereella maksaleikkauksia? Minun leikkausarvioni tehtiin omasta pyynnöstäni maksagirurgisella osastolla Helsingissä. Leikkaus on vaativa ja täytyy olla kaikinpuolin hyväkuntoinen että sen kestää. Tervettä maksakudosta täytyy olla tarpeeksi, niin kuin varmasti tiedät. Minulla 25 prosenttia riitti, se kai on minimi.

Kerro kuulumisia, miten jakselet Onko sinut leikattu?

Kiitos toivotuksista, pidetään lippu korkealla !
kannattaa taistella | 18.7.2013 klo 21:08:26