Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV ja kutina

Hei taas kaikille kohalotovereille.
Niinhän se on että miten sen ottaa. Tässä tapauksessa kutina. Kaikki me reakoimme eri asioihin eri tavalla,kroppamme kuuntelee ajatuksia. Jos niin voi sanoa.Jos yrittää keskittää ajatuset, huolimatta omasta olotilasta, myöteisiksi,se voi myös auttaa fyysisesti.Kutinat,krempat ja muut fyysiset oireet jäävät taustalle.Itse pyrin ajattelemaan muuta kuin nousevaa trompoa(795) tai neurofiilivaltaisia leukkareita.
Hydrea lääkityksen sivussa,jonka aloitin pari viikkoa sitten,on tullut muitakin sivuun siirrettäviä, mutta lääkäriä varten muistiin pistettäviä sivuoireita, kaiken muun lisäksi. Pää asia, minun kohdallani, on että pystyn liikkumaan normaalisti. Liikunta on minulle A ja O. Liikunta avoimmuus ja positiivinen mieliala ennen MITÄÄN lääkkeeseen viittaavaankaan, on minun reseptini. Nauttikaa elämstä, Kaikki me olemme täällä vain tietyn ajan, riippumatta terveydentilasta.
Terveisin Ikiliikkuja
ikiliikkuja... | 16.8.2013 klo 20:18:40