Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Tupakoinnin lopettaminen

Re: IRTI TUPAKASTA-kurssit

Hieno päätös! Mene ihmeessä vieroituskurssille, minulla ei ole siitä kokemuksia, mutta annan yhden vinkin.Käypäs stumppi.fi sivustoilla ja siellä keskusteluryhmät.On tosi vilkas foorumi, löytyy harkitsevien, päättäneiden, lopettaneiden, vieroitusoireista kärsivien ym. ym. poteroita.
Olen ollut reilu puoli vuotta polttamatta ns. luomuna, mutta täysin koukussa tähän palstaan. Siellä voi kohtalotoverien kanssa joko itse osallistua tai muuten seurata ja lukea muiden taistoa tätä nikotiinipaholaista vastaan.voin sanoa että kannattaa lopettaa,itsekin turhaan pelkäsin lopetusta.
Se vielä tästä stumppi-sivustosta, että jjuuri nyt elo-syyskuun vaiheessa ovat uudistaneet ekasivua ja ainakin minun koneella näyttää aika sekavalta ja kaikista tekstistä ei saa oikein selkoa. Mutta koita klikata se kohta Keskustelut.
Ei muuta kuin paljon onnea uuteen raikkaaseen elämään!!!
sateenkaari | 1.9.2007 klo 23:41:00