Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Todettiin silmäsyöpä, mieli maassa

Hej, sain myös silmäsyöpä todettu viime syksynä, olen saanut sädehoitua maarraskuussa Hesassa, ja olen juuri ollut sinne uudellen "jälkikatsastuksessa" , he sanoivat että se näyttää "hyvältä niin kuin ennallan" ja että se merkitsee että se on kasvanut hitaasti siellä, ja olen menossa uudelleen toukukuussa. Olen 43 vuotta ja meillä on kolme lapsia, ja kaikki tämä tuntuu välillään raskasta. sain myös vähän kohotettu maksaarvo mutta se on laskenut . Ylävatsan ultraääni ja keuhko"röntgen" meni hyvin Uusi tarkastus ensi vuonna, luulen tai toivon että kaikki menee hyvin (jos tämä ei leviää joskus muualla) Olen saanut paljon tietoja eyecancernetworkista ja siellä löytyy chorodial melonoma keskusteluryhmä. Siellä on paljon ihmisiä joka on saanut tämä "hoito" Toivottavasti saat hyviä uutuksia kun menet jälkikatsastulle.
Tintin | 14.2.2010 klo 19:46:44