Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Todettiin silmäsyöpä, mieli maassa

Tuttu on tunnetilasi,itsellänikin nuorimmainen samaa ikää.
Alussa oli todella vaikeaa miettiä sanoja joilla kertoa mutta kun olen puhunut koko ajan juuri niin kuin asiat ovat on lasten ollut helpompi ymmärtää. Takana on nyt reilussa puolessa vuodessa kaksi syöpäleikkausta ja pian alkaa sytot. Viimeinen leikkaus etäpesäkkeen poistoon oli ehkä itselle kovempi juttu kuin eka jonka jälkeen luulin päässeeni syöpäläisestä. Tällä foorumilla liikkuminen eri osioissa ja vanhempiakin kirjoituksia lukien on auttanut minua paljon, kaikella kun ei tahdo läheisiäänkään rassata, heillä on tarpeeksi tuskaa jo rinnalla eläessä. Lapsille olen koko ajan sanonut että heidän elämänsä jatkuu tästä huolimatta samalla tavoin,koulua käyden ja harrastuksissa, ne asiat tuovat kuitenkin niin paljon muuta sisältöä elämään että auttavat eteenpäin. Paljon voimia sinulle ja anna itsellesi olla myös heikko nämä ovat niin suuria asioita, alkuun mahdottomia pureksia, kun kykenet niin mieti myös sitä mistä täällä on myös kirjoitettu ettei tätä sairautta kaikille anneta vain ´valituille´. Se ei ehkä aukea heti mutta kun niin tapahtuu sekin tuo helpotusta ja lohdutusta.
jaa mullako | 16.8.2009 klo 00:18:13